Годинник Anne Klein.
Перша модель вийшла на ринок в 1976 році. Механізми для годинників виробляв E. Gluck Corporation. У той час годинник Анни Кляйн були єдиними дизайнерськими моделями на ринку. Пізніше концерн E. Gluck став виробляти годинник у співавторстві з Джей Ло, Дональдом Трампом і т. д.
Сьогодні є дві серії товарів: Anne Klein і Anne Klein II. Ці годинник поставляються сотнями моделей і майже всі доступні за ціною. Дизайнерські годинник Anne Klein з другої колекції розроблені для молодої аудиторії, тому їх вартість повинна бути демократичною.
Є кілька винятків, наприклад, золоті годинники або модель, прикрашена діамантами. Їх можна купити в магазинах Bloomingdales, macy's і Nordstrom.
Одна з головних особливостей – розмаїття стилів наручних годинників Anne Klein. Відповідно, можна знайти моделі, які підійдуть до будь-якого вбрання, стилю або модному тренду. Єдине, що об'єднує всі годинники Ганна Кляйн – легкість і елегантність. Це простежується у всіх моделях. Пристрої абсолютно не претенциозны, і навіть самі модні годинники зі стильними деталями створюють образ чистої простоти, стильною у своїй невимушеності.
Дизайнеры бренда отдают предпочтение классической круглой форме циферблата. Достичь разнообразия получается за счет разнообразия цветов, материалов и декора. Просматривая каталоги Anne Klein, можно увидеть часы с кристаллами Swarovski или с бриллиантами. Команда бренда работает, чтобы каждая девушка смогла выбрать аксессуар, подходящий именно ей.
Из всего ассортимента можно выделить несколько популярных коллекций:
Останні дві лінійки виконані з нового для компанії оригінального матеріалу. Anne Klein використовувала кольорову кераміку. Це рішення дозволило створити витончені та благородні моделі за доступною ціною. Серія приваблива своїми ніжними тонами. Можна вибрати моделі ніжно-рожевого, сріблястого, жовтого та інших квітів.
Сьогодні бренд робить більше, ніж просто задоволення потреби жінок в гарному одязі. Жінка від Anne Kleine не просто живе, вона святкує все своє життя, купуючи кращі речі.
Магазини бренду відкрилися в сорока країнах і співпрацюють з широкої партнерської мережі. У 2018 році компанія відзначає нової жіночою колекцією, присвяченій позачасовий американської класики, свій 50-річний ювілей.