УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Покупець має право обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту його придбання, не включаючи день покупки. (П. 1 ст. 20 Закону України «Про захист прав споживача»).
Для пред'явлення вимоги про обмін або повернення товару слід дотримуватись таких умов:
Повернення годинника є можливим. Дане право покупця відзначається в належних правових актах. Однак повернення такої продукції буде можливо тільки, якщо дотримані деякі умови:
Придбання товару належної якості: Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, не враховуючи день покупки, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням. Але за умови, якщо товар не використовувався, та збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
Придбання товару неналежної якості:/ Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей. Істотним недоліком, згідно п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза авторизованим виробником Сервісним Центром, в процесі якої встановлюється факт порушення споживачем гарантійних умов експлуатації товару. Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню при його наявності, а в разі його відсутності – в двомісячний термін з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений термін неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар іншої марки (моделі) належної якості з відповідним перерахуванням ціни або повернення грошей. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не проводиться. У разі заміни товару на такий же інший марки (моделі) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни – виходячи з вартості на час купівлі.
При поверненні грошей за товар належної якості, розрахунки із споживачем провадяться, виходячи з вартості товару на момент його купівлі. Гроші повертаються в день пред'явлення вимоги, а в разі неможливості повернення грошей – не пізніше ніж протягом семи днів.
Вимоги споживача розглядаються тільки після пред'явлення товарного чека, що підтверджує покупку, повної комплектації товару, заводський упаковки, гарантійного талона.
У відповідності до положень ЗУ «Про захист прав споживачів» умовами для обміну/повернення товару належної якості є:
- зателефонуйте на номер +38 (067) 444-25-85 та повідомте про намір повернути оплачений товар або надішліть електронний лист на пошту classic-777@outlook.com з темою листа "Повернення або обмін товару";
- Надішліть нам товар перевізником Нова Пошта.
Дані для надсилання товару:
м. Вінниця, відділення Нової Пошти №7
Отримувач Вовк Валерій Зіновійович, тел. +38 (067) 444-25-85
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару на електронну пошту classic-777@outlook.com
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську картку протягом 7 днів.
Послуги перевізників здійснюються за рахунок Покупця.
Також товар можна повернути за адресою м. Вінниця, вул.Келецька,72 (згідно з графіком роботи магазину).
Вимоги споживача про повернення грошей, за товар неналежної якості,підлягають задоволенню в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей – не пізніше ніж протягом семи днів. Розрахунок зі споживачем у разі підвищення ціни на товар виробляється, виходячи з його вартості на момент пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни – виходячи з вартості товару на момент його покупки.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
- зателефонуйте на номер +38 (067) 444-25-85 та повідомте про намір повернути оплачений товар або надішліть електронний лист на пошту classic-777@outlook.com з темою листа "Повернення або обмін товару";
- Надішліть нам товар перевізником Нова Пошта.
Дані для надсилання товару:
м. Вінниця, відділення Нової Пошти №7
Отримувач Вовк Валерій Зіновійович, тел. +38 (067) 444-25-85
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару на електронну пошту classic-777@outlook.com
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську картку протягом 7 днів.
Послуги перевізників здійснюються за рахунок Покупця.
Так же, товар можно вернуть по адресу г. Винница, вул.Келецкая,72 (згідно з графіком роботи магазину).
Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 3 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов'язаний: